Karel Voolaid: vähemalt ühte võitu Levadia vastu me sel hooajal väärisime (0)

Paide Linnameeskonna peatreener Karel Voolaid. Foto: Katariina Peetson

Premium liiga 32. voorus Tallinna Kalevi vastu üllatusliku 1:2 kaotuse saanud Paide Linnameeskond haaras pronksivõitluses trumbid taas enda valdusse, kui alistas võõrsil 2:1 FCI Levadia, keda nad sel hooajal varem võitnud polnud.

"Minu jaoks on väikesed verstapostid ka tähtsad. Kevad meil hea ei olnud. Võib-olla treenerivahetuse puhul on see mõnikord ka paratamatu. Üldsus vaatab nimekirja ja ootab loogikat, aga juurutamise peale kulus aega. Saime minimaalsed kaotused. Suvi oli hea, ladusime võitjamentaliteedi alla ja näitasime Florale ka kümnekesi hambaid.

Sügis on tulemuste poolest liikunud heas tõusvas joones. Et mäng on selline ameerika mäed, on tippseltskonnas paratamatu. Kui viimati Kaljut võitsime, siis käis kah asi üles-alla. Neil oli samuti momente. Nagu ka Levadial täna. Aga kui viimati A. Le Coq Arenal Levadiale kaotasime, olime meie sama pettunud kui Levadia praegu.

Kui hooaega üldplaanis vaadata, siis ma usun, et neljast Levadia vastu peetud mängust me väärisime vähemalt seda ühte võitu. Ka eelmine omavaheline matš Paides oli meie poolt hea. Rõõmustab, et mängijad uskusid lõpuni ja ponnistasid ning et kasutasime ära selle vähese, mis teisel poolajal ees tekkis," rääkis peatreener Karel Voolaid.

REKLAAM

Paidet ootavad järgmises kahes voorus mängud Flora ja Kaljuga, millega on võimalik pronksmedal ära kindlustada (kui Floraga vähemalt viiki mängitakse ja Kaljust jagu saadakse). Voolaidi sõnul peab nendes kohtumistes rõhu asetama kaitsefaasile.

"Oksad tuleb veidi koomale tõmmata. Mängima peab kompaktselt ja targalt, vähemate momentide peale. Tagalat peab samas nii hästi kindlustama kui võimalik. Elu on näidanud, et rünnakul meil variandid tekivad. Mõnes mängus isegi liiga palju. Peamine fookus on, et kaitse oleks korras," sõnas Voolaid.

SEOTUD LOOD
SEOTUD MÄNGUD
Kommentaarid

Kommentaare ei ole.

Kommentaari lisamiseks palun logi sisse või sisesta nimi ja kontrolltest.
FINAAL
Maailmameistrid! Noor Prantsusmaa parandas kahe aasta taguse vea
RISTNURK
KATARI PÄEVIKUD

Soccernet.ee Kataris!

Interaktiivne blogi ja vahetud muljed Eesti koondise reisilt Katari, kus kolme aasta pärast koguneb maailma jalgpalli koorekiht.